Obchodní značka EKOBAL získala na základě vícekolového výběrového řízení opakovaně ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru. Jde o jednu z celosvětově nejuznávanějších autorit v oblasti hodnocení brandů, která každoročně na základě jednotných kritérií a metodologie identifikuje nejlepší značky v oblasti B2C a také B2B v téměř devadesáti státech světa.
Získáním ocenění Czech Business Superbrands se EKOBAL řadí mezi absolutní elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje špičku ve svém odvětví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky
„Z ocenění máme velkou radost. Titul je výjimečný vzhledem k počtu výběrových kol a množství všestranných kritérií. A my jsme dokázali zvítězit již poněkolikáté. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné. Naši opětovnou volbu za nejsilnější značku v oboru bereme jako potvrzení naší strategie a aktivit v tomto segmentu. Současně tento výsledek posiluje naše sebevědomí a pozici na trhu,“ komentovala zisk ocenění CEO společnosti EKOBAL Renata Dobešová.
Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.