Politika kvality
Tato Politika kvality je vytvořena vedením společnosti za účelem stanovení základních pravidel a hodnot orientovaných na spokojenost zákazníka, spokojenost našich zaměstnanců a na dodržování a zlepšování stanoveného systému managementu jakosti.
- na spokojenosti našich zákazníků zakládáme prosperitu naší společnosti, proto každý náš zaměstnanec své pracovní činnosti vykonává s ohledem na skutečnost, že spokojený zákazník je ten, který se vrací,
- vhodnou komunikací navázat přátelské styky se zákazníky za účelem neustálého zjišťování jejich potřeb a přání,
- při obdržení případné reklamace či stížnosti, každý musí postupovat co nejobezřetněji s vědomím, že špatně zvolený přístup může vést ke ztrátě důvěry zákazníků v nás,
- vedení společnosti vytváří takové pracovní podmínky, aby každý spolupracovník našel uspokojení ve své práci pro společnost,
- každý zaměstnanec si musí uvědomit, že přes veškerou snahu vedení může při své práci být spokojený pouze tehdy, přispívá-li k úspěchům společnosti svým kvalitním výkonem, trvalou kázní, aktivitou a průběžným vzděláváním,
- jakékoliv nápady, rady a informace zavést formou preventivního opatření do systému managementu kvality za účelem neustálého zlepšování a zdokonalování prováděných činností,
- pracovat co nejhospodárněji, nejkvalitněji a nejefektivněji za účelem snižování nákladů,
- dodržovat výše uvedená základní pravidla, včetně stanovených postupů.
Tato Politika kvality je průběžně přezkoumávána a aktualizována, ročně ji upřesňujeme do cílů kvality.
Součástí politiky kvality je Etický kodex.
revize květen 2021