„Paletový obal, jako nejlevnější prostor pro Vaši reklamu“
Mít paletu opatřenou logem společnosti, jistě není novinkou. Technologie, jako stretchhood, nebo teplem smrštitelné folie, tuto variantu také umožňují. Nicméně, bezesporu, největší výhodou nového konceptu ROTOMATIC Logo, je dramatické snížení nákladů. A to nejen nákladů na samotné pořízení zařízení, ale především nákladů provozních, které směle atakují hranici padesátiprocentních nákladů ve srovnání se zmiňovanými technologiemi.
ROTOMATIC Logo do své výbavy přijal všechny výhody prstencových ovinovacích strojů řady ROTOMATIC, čímž je zaručena dokonalá fixaci zboží na paletě, při minimální spotřebě folie. Navíc však, jeho speciálně vyvinuté předepínací zařízení, dovoluje aplikaci potištěné folie a otevírá tak široký prostor marketingové realizace.
ROTOMATIC Logo není ochuzen o již známé vymoženosti strojů této řady, jako jsou např. digitálně řízené předepínání fólie, změna sekundárního napětí balící fólie z řídicího systému, jenž je snímáno v průběhu celého balícího cyklu encoderem a korigováno na nastavenou hodnotu.
Stroj je samozřejmě možné vybavit zařízením pro aplikaci překrývací folie, pro zajištění protiprachového, tak i voděodolného balení, měřením návinu fólie – signalizace docházející fólie, zdvihacím zařízením pro dostatečné přibalení palety, přítlačným zařízením, pro nestabilní zboží a celou řadou dalších technických příslušenství.
ROTOMATIC Logo je určen do provozů s vysokou kapacitou balení, což je umožněno primární balící technologií, při níž balená paleta není otáčena, jako u standardních strojů, ale je statická. Balicí proces je pak zajištěn rotující fólií za vysoké rychlosti. V průběhu takto probíhajícího balícího procesu, je na paletu aplikována potištěná fólie v jedné, nebo více výškách, v závislosti na nastavení balícího cyklu. Stroj dovoluje balit až 80 palet/hod.
Tento ovinovací stroj opravdu otvírá novou dimenzi finálního balení palet a bude pro mnoho společností nepostradatelným pomocníkem. Především je určen pro provozy, které chápou, že obal je nejlevnější propagací výrobku a společnosti.
„Špatný design na vás křičí. Dobrý je tichým prodejcem.“ Shane Meendering
Předchozí a související články: Test paletových stabilizačních sil, Automatická kontrola přepravních palet